Pagini publicate
Servicii PSI-SU
Întocmirea documentelor de autoritate și tehnice care cuprind următoarele:
Actele de autoritate - decizile redactate în nume propriu;
Instrucțiuni specifice în vederea prevenirii și apărărării împotriva incendiilor pentru activitățile din unitate;
Registrele de verificare a stingătoarelor, instalaţiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor;
Registrul pentru evidenţa permiselor de lucru cu focul, formular permis de lucru cu foc;
Evidenţa exerciţiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatorilor construcţiei;
Evidenţa exerciţiilor de intervenţie efectuate, având anexate concluziile rezultate din efectuarea acestora;
Tematicile de instructaj pentru toate fazele instructajelor conform reglementărilor specifice;
Raportul anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;
Actualizarea documentelor şi evidenţelor specifice privind apărarea împotriva incendiilor dacă s-au produs modificări ale actelor normative şi ale reglementărilor tehnice care au stat la baza emiterii acestora, s-au produs modificări ale personalului cu atribuţii stabilite conform acestora, s-au produs modificări referitoare la construcţii, instalaţii sau la specificul activităţii;
Planificarea controalelor interne în domeniul PSI-SU;
Servicii periodice
Instructajul SU a lucratorilor la angajare, reinstruirea personalului si instruirile periodice;
Stabilirea structurilor cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;
Verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti angajatii a masurilor prevazute in planul de organizare a apararii impotriva incendiilor la locul de munca, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SU, stabilite prin fisa postului;
Organizarea interventiei de stingere a incendiilor la locul de munca (mijloace de alarmare, instalatii si dispozitive de limitare si stingere a incendiilor, mijloace de protectie a salariatilor, sarcinile salariatilor pentru prima interventie);
Marcarea pericolului de incendiu la locul de munca prin montarea indicatoarelor de securitate sau a altor inscriptii ori mijloace de atentionare – propunere de semnalizare;
Intocmirea si actualizarea planurilor de evacuare in caz de situatii de urgenta pe locuri de munca;
Informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de remediere a deficientelor constatate;
Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre personalul autoritatilor publice, care, potrivit competentelor si prevederilor legale, executa controale in domeniul apararii impotriva incendiilor;
Analiza periodica a capacitatii de aparare impotriva incendiilor;
Asistenta manageriala permanenta de consultanta in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si in domeniul situatiilor de urgenta (prin legatura telefonica);
Reprezentarea beneficiarului in cazul controalelor efectuate de catre organele de control;
Colaborare-informare cu serviciile de consultanta din cadrul serviciului de urgenta integrat.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)