Servicii SSM

Serviciile de Securitate și Sănătate în Muncă prestate de noi se fac în limitele legii (conform articolului 15 din Normele Metodologice de Aplicare a Legii 319/2006 aprobate prin HG 1425/2006 cu modificările și completărilor ulterioare)


Întocmirea documentelor de autoritate și tehnice care cuprind următoarele:

Evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru locurile/posturile de muncă și activitățile identificate în unitatea dumneavoastră și a planurilor de prevenire și protecție;

Întocmirea setului de instrucțiuni proprii de Securitate și Sănătate în Muncă;

Elaborarea de instrucţiuni de lucru simplificate pentru diferite utilaje, scule proceduri sau etape de lucru;

Întocmirea tematicilor de instruire pentru toate fazele instruirii;

Întocmirea programului de testare și instruire la nivelul unității;

Evaluarea riscurilor în vederea acordării echipamentului individual de protecţie conform HG 1048/2006 (setul de documente conţine evaluarea propriu zisă, centralizator, propuneri de EIP, declaraţia lucrătorilor;

Elaborarea documentelor specifice organizării şi funcţionării Comitetului de Securitate şi Sănătate în Muncă pentru unitățile cu peste 50 de angajați;

Realizarea evidenţei meseriilor şi a profesiilor care necesită autorizarea exercitării lor, a posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare, a posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii necesită testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic;

Întocmirea registrului privind monitorizarea funcţionării sistemelor şi dispozitivelor de protecţie, a aparaturii de măsură şi control, precum şi a instalaţiilor de ventilare sau a altor instalaţii pentru controlul noxelor în mediul de muncă - acolo unde este nevoie;

Elaborarea bazei decizionale care susţin managementul SSM în unitatea ta redactate în nume propriu;

Elaborare de afișe, pliante, materiale de informare în domeniul SSM;

Audit de conformitate cu legislația în vigoare.
 

 Sercivii periodice

Informarea viitorilor angajați asupra riscurilor proferionale prin completarea fișei de identificare a factorilor de risc înainte de consultul la medicul de medicina muncii;

Efectuarea instruirii introductiv generale, testarea nivelului de cunoștințe dobândite în urma instruirilor și cunsemnarea acestora în fișa individuală de instruire;

Participarea la instruirile de la locul de muncă și periodice, contrasemnarea acestor instruiri;

Controlul periodic a locurilor de muncă și informarea în scria a angajatorului asupra aspectelor constatate;

Testarea anuală a personalului și consemnarea rezultatelor testării în fișa individuală de instruire;

Autorizarea internă din de vedere SSM a meseriilor care necesită acest lucru (electrician, stivuitorist, legător de sarcină, etc.);

Instruirea suplimentară a lucrătorilor la schimbarea condițiilor de muncă sau ori de câte ori se consideră necesar;

Cercetarea accidentelor de muncă, inclusiv sercivii post accident: reevaluarea riscurilor profesionale, reinstruirea personalului, actualizarea planului de prevenire și protecție, eliminarea cauzelor care au dus la accident.